{ Getting used to the pain }

Please help me so that I can say goodbye to everyone and bid farewell with a smile

The moment I've always dreamed about breaks down and after everyone I believed would stay by me, leaves

The hardest thing is watching someone you love, love someone else

The pieces of my memory if among them, just one, just one moment became strength to me

Sometimes when you realize there is no one by your side, you know its time to learn how to face things alone

They believe in my fake smiles and get suprised when I say I'm depressed

Am I not so good at hiding and controlling my feelings or are you just another liar saying you will help me if I tell you the truth?


( H E A R T B R O K E N )











Itami
I don't deserve this pain
Watashi ni tsuite

In case you go far away, in case you might dislike me I wanted to tell you but my lips would not move In case you go far away, I am scared What if our relationship gets really awkward and we grow far apart?



Chatto bokkusu!

 baozi's'
Pā~tsu to yarou

Skin 100% By Yeza리키 . Header from Kaori_Chan and icon from here . Favicon are from xiolu .

Changed ruin everything
Thursday, July 17, 2014 | 20:07 | 0 comments


Read old conversation. Remember old memories. He doesnt trust me..never. He changed. Really changed. Dalam minggu ni aku rasa minggu ni paling banyak aku terasa hati dengan dia. Banyak sangat. Sorry? aku maafkan tapi lupa tu memang tak la. Susah beb nak lupa. Kadang tu memang rasa nak tanya je. Tapi..hm..maybe next time. Aku da biasa dengan perangai dia. Da bosan. Da lali. Janji taknak buat lagi? tak payah nak janji dengan aku la kalau semua janji kau da mungkir. Tak payah janji kalau kau rasa kau akan buat lagi. Menyampah tau.

Maybe dia memang macam ni kot. Selalu berubah. Hidung aku asyik selsema je sebab dia la--" asal la aku lemah sangat menangis pasal dia. Aku kuat. Tak perlu menangis pasal dia. Dia tak peduli. Buat pe dia nak peduli? Bukannya dia boleh buat papepun kalau dia tahu. I wanna go to sleep early tonight. Kalau macam ni la kan. Maybe satu hari nanti aku boleh lepas dia and lupa dia. Aku ajak dia balik tadi sebab aku rindu dia. Hm. Aku tak nak da halang dia buat pape lepas ni. Aku tak nak da nasihat dia. Aku tak nak da tegur macam selalu. Aku malas. Kalau aku tegur pun bukannya dia dengar. Baik tak payah. Buang masa. Lepas ni aku nak buat tak tahu je. Buat la hal. Buat hal sampai kena gantung pun aku tak kisah. Aku da cakap jangan tapi dia buat jugak. So, buat pe aku nak larang lagi kalau dia sendiri pun tak nak dengar. Sia-sia. Tu je perkataan yang boleh aku ungkap.

Act, da dua minggu aku pening. Berdenyut. Sometime rasa macam nak hentak je kepala ni--" sakit dada tak boleh nak ungkap. Sesak nafas jadinya. Sakit pulak bukannye biasa tapi sangat-sangat. Macam kena jarum je. Aku tak nak sentuh ubat. Aku tak nak makan. Aku tak suka. Aku anti even benda tu boleh kurangkan sakit aku. Sampai bila aku kena bergantung pada ubat? Sampai bila? Ubat tu boleh hilangkan sekejap je la. Aku da tak larat nak telan pil--" aku paling benci pil. Bila sakit je suruh makan ubat. Nanti overdose pulak. Minggu lepas da telan. Minggu ni telan lagi. Hm.

- If I have chance to ask you about one thing... -

Sincerely,
Xoxo


← Newer Post
Older Post →